Ostra rywalizacja o klienta

W dobie wielkiego ekonomicznego kryzysu nawet najwięksi giełdowi giganci nie mogą być całkowicie spokojni o swoje losy. Przykład tak wielkiej korporacji jak Kodak pokazuje, że nieumiejętność innowacyjnego podejścia do swojego własnego rynku może kosztować nawet światowego potentata swoją pozycję na rynku, w perspektywie nawet bankructwo. Dlatego rywalizacja o klienta ma dzisiaj na rynku nowoczesnych technologii bardzo ciekawy wymiar. Starania marketingowe oczywiście nadal muszą być mocne, chociaż tutaj producenci komputerów mają dość łatwo – nie muszą reklamować poszczególnych rozwiązań i konkretnych modeli. Dużo ważniejsze jest jednak odpowiedne innowacyjne podejście do własnych produktów. Wiele firm długimi latami nie unowocześnia swoich produktów, ciesząc się i tak wysokimi wynikami sprzedaży. Ale rynek, tak w postaci klientów sklepowych jak i inwestorów, bardzo szybko zweryfikuje te działania, obniżając natychmiastowo wartość takiej firmy a zwiększając w tym czasie sprzedaż innowacyjnych technologii konkurentów.

Comments are closed.

Tagi
Najnowsze komentarze
    Strony
    Z branży
    • Części komputeroweCzęści komputerowe
      Części komputerowe są to różnego rodzaju części, których potrzebuje każdy jeden komputer by sprawnie działać. Są to różnego rodzaju karty, podzespoły. Oczywiście musi być też monitor i wtyczka do zasilania. …
    • MozyHome 2.8.2.5MozyHome 2.8.2.5
      Za pomocą MozyHome 2.8.2.5 możliwe jest archiwizowanie wszelkich danych w sieci internetowej i właśnie dlatego MozyHome 2.8.2.5 nie jest tylko typową aplikacją, ale jest również internetową usługą. MozyHome 2.8.2.5 jest …
    • Wybór komputera nie jest łatwyWybór komputera nie jest łatwy
      Wielu ludzi stoi obecnie przed trudnym wyborem. O jaki wybór chodzi? Oczywiście o wybór komputera. Nie jest to wcale łatwe zadanie, jeśli zobaczymy jaką ilość modeli proponują nam producenci. Pamiętajmy …