Ostra rywalizacja o klienta

W dobie wielkiego ekonomicznego kryzysu nawet najwięksi giełdowi giganci nie mogą być całkowicie spokojni o swoje losy. Przykład tak wielkiej korporacji jak Kodak pokazuje, że nieumiejętność innowacyjnego podejścia do swojego własnego rynku może kosztować nawet światowego potentata swoją pozycję na rynku, w perspektywie nawet bankructwo. Dlatego rywalizacja o klienta ma dzisiaj na rynku nowoczesnych technologii bardzo ciekawy wymiar. Starania marketingowe oczywiście nadal muszą być mocne, chociaż tutaj producenci komputerów mają dość łatwo – nie muszą reklamować poszczególnych rozwiązań i konkretnych modeli. Dużo ważniejsze jest jednak odpowiedne innowacyjne podejście do własnych produktów. Wiele firm długimi latami nie unowocześnia swoich produktów, ciesząc się i tak wysokimi wynikami sprzedaży. Ale rynek, tak w postaci klientów sklepowych jak i inwestorów, bardzo szybko zweryfikuje te działania, obniżając natychmiastowo wartość takiej firmy a zwiększając w tym czasie sprzedaż innowacyjnych technologii konkurentów.

Comments are closed.

Tagi
Najnowsze komentarze
    Strony
    Z branży
    • HakerzyHakerzy
      Korzystanie z urządzeń jakimi są komputery wiąże się między innymi z bezpieczeństwem rozmaitych operacji, jakie są na tych urządzeniach wykonywane. Skoro natomiast o bezpieczeństwie mowa, to jednym z określeń bardzo …
    • Microsoft Office 2010 Service Pack 1Microsoft Office 2010 Service Pack 1
      Microsoft Office 2010 Service Pack 1 jak sama nazwa mówi ukazał się na rynku jako pierwszy zbiorczy pakiet aktualizacji i poprawek przeznaczony dla pakietu biurowego Office 2010 zarówno w wersji …
    • Wrestling na BłaszakuWrestling na Błaszaku
      WWE RAW Ultimate Impast jak sama nazwa wskazuje jest nowym wyznacznikiem dla osób które uwielbiają wielkie i masywne wyczyny na ringu, podczas walki dwóch wielkich wrogów. WWE RAW Ultimate Impast …