Ostra rywalizacja o klienta

W dobie wielkiego ekonomicznego kryzysu nawet najwięksi giełdowi giganci nie mogą być całkowicie spokojni o swoje losy. Przykład tak wielkiej korporacji jak Kodak pokazuje, że nieumiejętność innowacyjnego podejścia do swojego własnego rynku może kosztować nawet światowego potentata swoją pozycję na rynku, w perspektywie nawet bankructwo. Dlatego rywalizacja o klienta ma dzisiaj na rynku nowoczesnych technologii bardzo ciekawy wymiar. Starania marketingowe oczywiście nadal muszą być mocne, chociaż tutaj producenci komputerów mają dość łatwo – nie muszą reklamować poszczególnych rozwiązań i konkretnych modeli. Dużo ważniejsze jest jednak odpowiedne innowacyjne podejście do własnych produktów. Wiele firm długimi latami nie unowocześnia swoich produktów, ciesząc się i tak wysokimi wynikami sprzedaży. Ale rynek, tak w postaci klientów sklepowych jak i inwestorów, bardzo szybko zweryfikuje te działania, obniżając natychmiastowo wartość takiej firmy a zwiększając w tym czasie sprzedaż innowacyjnych technologii konkurentów.

Comments are closed.

Tagi
Najnowsze komentarze
    Strony
    Z branży
    • fre:ac 1.0.19fre:ac 1.0.19
      Za pomocą programu fre:ac 1.0.19 możliwe jest konwertowanie plików dźwiękowych w wielu, bardzo popularnych formatach. W dawniejszych czasach program ten nazywał się BonkEnc i wielu użytkowników właśnie w ten sposób …
    • Komputer, a dostęp do informacjiKomputer, a dostęp do informacji
      Rzeczywistość, w której funkcjonuje współczesny człowiek to przede wszystkim ogromne możliwości związane z komputerem. Dzięki niemu mamy dostęp do zawsze najnowszych informacji. Możemy analizować oraz badać praktycznie wszystkie zagadnienia. Nie …
    • Zaawansowany GameBoyZaawansowany GameBoy
      Game Boy Advance jest kolejną ewolucją, przy czym dodatkowo odrodzeniem konsol Game Boy jak twierdzą sami japończycy. Już premiera w Japonii przyniosła wielki sukces, jak twierdzą autorzy, bowiem zainteresowanie było …