Ostra rywalizacja o klienta

W dobie wielkiego ekonomicznego kryzysu nawet najwięksi giełdowi giganci nie mogą być całkowicie spokojni o swoje losy. Przykład tak wielkiej korporacji jak Kodak pokazuje, że nieumiejętność innowacyjnego podejścia do swojego własnego rynku może kosztować nawet światowego potentata swoją pozycję na rynku, w perspektywie nawet bankructwo. Dlatego rywalizacja o klienta ma dzisiaj na rynku nowoczesnych technologii bardzo ciekawy wymiar. Starania marketingowe oczywiście nadal muszą być mocne, chociaż tutaj producenci komputerów mają dość łatwo – nie muszą reklamować poszczególnych rozwiązań i konkretnych modeli. Dużo ważniejsze jest jednak odpowiedne innowacyjne podejście do własnych produktów. Wiele firm długimi latami nie unowocześnia swoich produktów, ciesząc się i tak wysokimi wynikami sprzedaży. Ale rynek, tak w postaci klientów sklepowych jak i inwestorów, bardzo szybko zweryfikuje te działania, obniżając natychmiastowo wartość takiej firmy a zwiększając w tym czasie sprzedaż innowacyjnych technologii konkurentów.

Comments are closed.

Tagi
Najnowsze komentarze
    Strony
    Z branży
    • Konsekwencje.Konsekwencje.
      Jakie sa z tego konsekwencje nie trudno zauwazyc. Nasi rodzice nie potrzebuja nas juz do najprostrzych rzeczy. Sami robia na komputerze to co potrzebuja zrobic, a to ze sa doroslymi …
    • Ashampoo Internet Accelerator 3.20Ashampoo Internet Accelerator 3.20
      Program Ashampoo Internet Accelerator 3.20 okazuje się być doskonałym narzędziem, za pomocą którego możliwe jest wykonanie zaawansowanej optymalizacji internetowego połączenia, aby wszelkie dane za jego pomocą były szybciej i wydajniej …
    • Własnoręczne tworzenie komputeraWłasnoręczne tworzenie komputera
      Budowanie komputera od podstaw przy założeniu zbudowania własnych elementów bazowych to zajęcie tylko i wyłącznie dla doświadczonych informatyków. I o ile jest to możliwe, to pieniądze zainwestowane w budowę samego …