Reklama w wyszukiwarkach

Reklama w wyszukiwarkach jest dobra z dwóch powodów, po pierwsze jest to tak zwana reklama kontekstowa, czyli reklama dopasowana do zapytań, treści strony… . Pierwszym powodem dla którego taka reklama jest dobra, to fakt, że pozycjonowanie trwa miesiąc, dwa, lub nawet pół roku, dlatego można użyć takiej reklamy kontekstowej by wypromować swoją stronę szybciej, niż samym pozycjonowaniem… . Reklama będzie się wyświetlać na pierwszej stronie wyników, będzie jakoś wyszczególniona, np. będzie na żółtym tle jak to odbywa się w google. Reklama w wyszukiwarce google jest pokazywana u samej góry wyników, tuż przed zwykłymi wynikami, lub też z boku obok zwykłych wyników, ale zawsze wyszczególniona. Jednak jest pewien haczyk w tej reklamie, każdy może się reklamować, ale nie każdy musi być pokazany w wynikach wyszukiwań, dlaczego? Odpowiedź jest prosta, zależy to od tego ile jest stron konkurencyjnych na daną frazę, którą reklamujemy, oraz też ile zapłacimy za daną frazę, jeśli zapłacimy np. 5$ za inni 1$ za daną frazę, to was pokaże jako pierwszych. Przy okazji, nie płacimy za wyświetlenia tej reklamy, a tylko za unikalne kliknięcie w nią, więc nie musimy przeznaczać milionowego budżetu na tego typu reklamę, przynajmniej w google, chyba i tak tylko w tej wyszukiwarce opłaca się reklamować, bo ma większość udziału na rynkach zagranicznych jak i polskim.

Comments are closed.

Tagi
Najnowsze komentarze
    Strony
    Z branży
    • Nici do zaszywarekNici do zaszywarek
      Szukasz nici do zaszywarek?. Jeżeli szukasz nici do zaszywarek to zapraszamy Cię do nas – trafiłeś w najlepsze możliwe miejsce w sieci! Zaufaj naszej sprawdzonej ekipie doświadczonych pracowników, którzy tylko …
    • Dylemat co wybraćDylemat co wybrać
      Bardzo trudno jest znaleźć dzisiaj internautę, który nie ściąga z sieci plików w formacie mp3 (między innymi, ponieważ – jak wiadomo – z Internetu pobierane są nie tylko muzyczne pliki). …
    • Ostra rywalizacja o klientaOstra rywalizacja o klienta
      W dobie wielkiego ekonomicznego kryzysu nawet najwięksi giełdowi giganci nie mogą być całkowicie spokojni o swoje losy. Przykład tak wielkiej korporacji jak Kodak pokazuje, że nieumiejętność innowacyjnego podejścia do swojego …